YouTube umožňuje politikom nakupovať na tejto platforme vzácny reklamný priestor vrátane reklám zacielených na voličov v dôležitých štátoch s predčasným hlasovaním, ako sú Ohio a Južná Karolína.
Podľa firmy The Guardian dáva politikom a ich tímom kampaní prístup k novému nástroju, ktorý bol nedávno uvedený na trh, a umožňuje im bezpečné umiestňovanie reklamy podľa svojho výberu.
Od 15. Novembra firma Google umožní kupujúcim kupovať umiestnenie na YouTube po celý rok 2020, uvádzajú sa v denníku.
Organizácia The Guardian potvrdila, že tento nástroj s názvom Okamžitá rezerva je novým nástrojom na rezervácie v reklamách Google. Firma testuje s inzerentmi vo viacerých odvetviach. Cieľom je umožniť obchodníkom plánovať a rezervovať kampane s pevným rozpočtom a predpokladaným dosahom ešte pred začiatkom kampane.
Google, ktorá vlastní YouTube, videla špičkových politikov vrátane prezidenta Donalda Trumpa a mnohých popredných bežcov súťažiacich o nomináciu za demokraciu, ktoré investujú približne 21,8 miliónov dolárov do reklamy na svojich platformách. Hlavným prínosom pre politikov môže byť prístup k najvýznamnejším reklamným spotom na YouTube, najmä na domovskej stránke.
Podľa novinám je to stále podstatne menej, ako platia politici za reklamy na Facebooku, ktoré dosahujú okolo 43,5 milióna dolárov. Dať politikom väčšiu kontrolu nad tým, kde sa ich reklamy zobrazujú, a byť schopní zacieliť na konkrétne publikum, sa javí ako spôsob, ako pritiahnuť výdavky na reklamu od Facebooku. Firma údajne zdieľala prieskum s veľkými kupujúcimi tesne pred rokom 2018, aby ujázala skupinám divákom v službe YT, ktorí boli na základe svojich záujmov sledovania považovaní za presvedčivých voličov.
YT nedávno zaviedlo nový reklamný formát pre ľudí, ktorí používajú firemnú televíznu aplikáciu. Prináša obrovské umiestnenie reklamy na masthead – reklamu, ktorá sa zobrazuje v hornej časti domovskej stránky – do televízorov. Prístup k tomu by tiež mohol pomôcť politikom pri rozbiehaní kampaní.